El president del Parlament, Roger Torrent, felicita la presidenta Forcadell i assegura que, com va fer ella, "persistirem en la defensa de la democràcia i en fer justícia" perquè pugui ser lliure

Un 29 de maig de 1955 va néixer l’expresidenta del Parlament, Carme Forcadell, avui empresonada a Alcalá Meco juntament amb l’exconsellera Dolors Bassa. Com ja ha passat amb altres presos polítics, com Oriol Junqueras, Carme Forcadell es veu obligada a celebrar el seu aniversari entre reixes. I és que Forcadell està privada de llibertat des del passat 23 de març, fa més de dos mesos.

Avui diverses persones han tingut un pensament per la Carme, com ara el president del Parlament, Roger Torrent, que ha explicat que "estem convençuts i conjurats en què aquest sigui l’últim aniversari entre reixes".

El president Torrent s'ha mostrat contundent i ha assegurat que "estem determinats a fer justícia. No descansarem perquè en la defensa de la democràcia, com vas fer tu, nosaltres haurem de persistir i resistir fins que guanyem".

Roger Torrent a Carme Forcadell President del Parlament de Catalunya
  Carme Forcadell celebra l’aniversari a la presó

Així mateix, la portaveu republicana al Parlament, Anna Caula, ha recordat la visita a la Carme del passat diumenge: "La teva mirada ho va omplir tot, va trencar vidres i ens va recordar quina gran presidenta i dona teníem al davant". Caula li ha transmès el caliu que "arriba de tothom" i ha assegurat que "perseguim el camí de reivindicar-vos".

Per la seva banda, el sabadellenc Juli Fernàndez també ha felicitat Carme Forcadell: "Et portem al cor, tots els sabadellencs i sabadellenques demòcrates avui pensem en tu. Per molts anys, Carme".

Us animem a felicitar la presidenta Forcadell a les xarxes socials amb el hashtag #AniversariForcadell i a reivindicar i denunciar la injustícia que estan vivint les 9 persones preses per les seves idees polítiques.

La teva mirada va trencar vidres i ens va recordar quina gran presidenta i dona teníem al davant
Anna Caula a Carme Forcadell Portaveu del grup republicà al Parlament de Catalunya

Etiquetes