Marta Vilalta a la seu d'Esquerra Republicana de Catalunya

Coneix la cap de llista d’Esquerra Republicana a Lleida per a les eleccions al Parlament de Catalunya del 12 de maig

Marta Vilalta va néixer a Torregrossa, al Pla d’Urgell, el 1984. És Llicenciada en Periodisme per la UAB, té estudis de Ciències Polítiques i de l'Administració per la UOC i un Màster de Direcció Pública a l’Escola d’Administració Pública de Catalunya. Ha treballat en pràctiques al diari Segre i, posteriorment, a Tv3, en l’àmbit esportiu.

Militant d’Esquerra Republicana i de les JERC des de 2004, també forma part d’Òmnium Cultural. Entre 2016 i 2018 va ser la directora General de Joventut de la Generalitat de Catalunya i actualment és diputada al Parlament de Catalunya per la circumscripció de Lleida i portaveu del grup Parlamentari d’Esquerra Republicana.

Membre de l’Executiva Nacional d’Esquerra Republicana des de 2015, és portaveu dels republicans des de 2018 i des de 2019 és secretària general adjunta de la formació.

Avui t’expliquem cinc coses que potser no saps d’ella:

1. Va ser la primera persona que va néixer a Torregrossa en vint anys, ja que la seva mare no va tenir temps a arribar a l’hospital i la van haver d’atendre a casa.
  2. Prové d’una família pagesa així que ha treballat molts estius al tros, collint peres i pomes.
  3. És una apassionada dels caragols. Li agraden cuinats de totes les maneres, a la llauna, a la gormanda, etc.
  4. Des de ben petita ha practicat patinatge artístic, un esport que li ha ensenyat valors com l’esforç, la constància o tornar-se a aixecar i seguir després de caure. Una filosofia de vida que l’acompanya en tot el que fa.
  5. És culer fins a la medul·la. Forma part de la penya barcelonista Som i Serem de Torregrossa, el seu poble.

Etiquetes