Aragonès: “Voteu els que hem acabat amb les retallades, els que mai abandonem el combat de la llibertat del nostre poble”

El president i candidat a la reelecció ha fet una crida a la mobilització del jovent i del progressisme el 12 de maig: “Voteu als que hem acabat amb les retallades, els que defensem l'habitatge, la llengua i el 0-3 gratuït"

En l’equador de la campanya el president de la Generalitat i candidat a la reelecció, Pere Aragonès, ha fet una crida a la mobilització el proper 12 de maig. En un acte del Jovent Republicà al barri de Gràcia de Barcelona, Aragonès ha fet una crida a la mobilització del vot jove i progressista: “Si voteu al PSC ens governaran les polítiques conservadores i des de la Moncloa. Si voteu als de les retallades, tornaran les retallades. Voteu als que hem acabat amb les retallades, els que defensem l'habitatge, la llengua i el 0-3 gratuït, els que mai abandonem el combat de la llibertat del nostre poble", ha assegurat.

El president també ha aprofitat el seu discurs per recordar les polítiques per la joventut que ha aplicat aquest mandat, com la reducció de les taxes universitàries o la reducció del preu de la T-Jove, entre d’altres.

La secretària general d’Esquerra Republicana, Marta Rovira, ha intervingut des de l’exili a Ginebra, ha centrat el seu discurs en les polítiques feministes que ha dut a terme el Govern de la Generalitat aquesta legislatura, per exemple repartint productes menstruals reutilitzables a totes les dones. I ha recordat que depèn de les dones que es puguin continuar aplicant polítiques feministes: “Mobilitzeu-les perquè votin, especialment a les dones, sense dones en política, construint polítiques referents feministes, les dones tornarem a desaparèixer d’aquesta agenda política”, ha conclòs.

La cap de llista del Jovent Republicà i número 10 per Barcelona, Mar Besses, s’ha dirigit al jovent del país: "El 12 de maig o els joves tenim veu pròpia o les polítiques de joventut tornaran a estar en mans de senyors amb corbata, els que van apujar les taxes universitàries o els que diuen que el feminisme ha anat massa lluny”, ha reivindicat.

Per últim, el portaveu del Jovent Republicà, Pol Baldomà, ha recordat que el projecte d’Esquerra Republicana i del Jovent Republicà “és el veritable vot útil d’esquerres. Si volem que aquest país el liderin les esquerres valentes de veritat, cal concentrar el vot a Esquerra Republicana i el Jovent Republicà” i ha afegit: “el PSC fa molts anys que va deixar de ser d’esquerres i catalanista”.

Etiquetes