Última data d’actualització: 21 de febrer de 2022.

1. Qui és el responsable del tractament de les teves dades personals?
El Responsable del tractament és Esquerra Republicana de Catalunya, amb domicili a Barcelona (08015), al carrer Calàbria número 166, amb CIF núm. G-08678120, telèfon 934536005, a/e: [email protected].

2. Què és un Delegat de protecció de dades i quina és la seva funció?
La persona Delegada de protecció de dades és la persona encarregada de supervisar el compliment de la normativa i cooperar amb les Autoritats de Control.
Esquerra Republicana ha nomenat una persona delegada de protecció de dades amb la que pots contactar mitjançant el següent correu electrònic: [email protected].

3. Amb quina finalitat continuarem tractant les teves dades personals?
Tractem les dades personals de les persones afiliades i vinculades a Esquerra Republicana amb la finalitat de gestionar la teva relació amb la nostra organització i, en especial, el cobrament de quotes, l’organització d’activitats i campanyes i l’enviament de comunicacions informatives.
Per a més informació pots consultar la Política de protecció de dades (https://www.esquerra.cat/ca/politicaprotecciodades).

4. Quant temps conservarem les teves dades personals?
Les teves dades personals es conservaran mentre no ens sol·licitis la seva supressió. Un cop finalitzi la teva vinculació amb Esquerra Republicana les dades es podran conservar (bloquejades) durant el temps establert per la legislació aplicable en cada cas.

5. Quina és la legitimació pel tractament de les teves dades personals?
La base legal pel tractament de les dades personals és el teu consentiment.

6. A quins destinataris es comunicaran les teves dades personals?
No es cediran dades a tercers, excepte per obligació legal.

7. Quins drets tens en relació amb les teves dades personals?
Pots exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, dret a l’oblit, portabilitat i limitació al tractament de les teves dades personals. Pots revocar el consentiment al tractament i exercir els drets referits anteriorment contactant amb la persona Delegada de protecció de dades ([email protected]).
Si no obtens una resposta satisfactòria i desitges formular una reclamació o obtenir més informació al respecte de qualsevol d’aquests drets, pots adreçar-te a l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.agpd.es).